Hej!
Jag har problem med bloggportalen och nyligen.se men kan inte riktigt lista ut vad jag gör för fel. Mitt färska premiärinlägg dyker inte upp hos någon av dem av någon anledning. Jag har både försökt autopinga dem och pingat manuellt. Hos nyligen.se kan jag se att de tagit emot min senaste manuella ping men några länkar har inte synts till på bloggar.se eller intressant.se. Några nya inlägg har heller inte registrerats på mitt konto på bloggportalen men om pinget gått fram dit kan jag inte utläsa.
Jag har ställt in ”Inlägg i flödet visas som hel text” under Inställningar → Läsa i WP-adminpanelen. Jag har också testat om jag har ett giltigt flöde i en validerare och det har jag. När jag öppnar min bloggs feed i webbläsaren får jag se hela texten. När jag kollar i RSS-läsarna i mina mobiltelefoner får jag däremot se en kapad, kortare variant som ser ut som den i arkivet, den avbryts alltså med en ”[…]” efter några meningar.
Skulle vara tacksam om någon hade någon idé om vad som kan vara fel. Det kan i och för sig vara att de båda sajterna registrerat min blogg som spam, men det skulle vara märkligt om det var båda två samtidigt. Twingly verkar dock ha funkat när jag pingat dem.
Jag har min blogg hos Binero och kör WP 2.9, uppgraderade till den versionen precis innan jag postade mitt första inlägg.
Min blogg:
http://www.pkjonas.se/