Forum

Forum för WP-utvecklare?

Diskussioner kring funktionerna på WP-Support Sverige

Moderatorer: Forumledare, Ansvarig

Forum för WP-utvecklare?

Inläggav MungoBBQ » tis 24 nov 2009, 16:09

Hej!

Jag funderar på om det inte borde finnas ett forum för oss som jobbar med WordPress-utveckling på högre nivå - dvs tar fram egna plugins, teman eller hackar i core. Jag saknar ett forum för de diskussionerna, som kanske kunde slippa en hel del av "hur använder man plugin X" eller "Hur gör man ett bildspel"?
MungoBBQ
Medlem

Re: Forum för WP-utvecklare?

Inläggav Da^MsT » tis 24 nov 2009, 20:23

Min spontana känsla är att det redan nu finns forumkategorier så att det räcker även för detta ändamål utan att det behöver vara några problem att samsas med "vanlig support". (De mer avancerade frågeställningarna är inte så vanliga?)

Jag förstår dock din tanke och lyssnar gärna om det är fler som upplever att vi behöver utöka med ytterligare sektioner.
/Mvh Mattias - Ansvarig WP-Support Sverige - Personlig sida/blog { Eyesx }
Var vänlig respektera att support för WordPress endast kan ges i forumet, inte via PM eller e-post.
Användarvisningsbild
Da^MsT
Ansvarig
Ansvarig

Re: Forum för WP-utvecklare?

Inläggav MungoBBQ » tor 26 nov 2009, 10:19

Jag förstår. Men det kanske är så att det inte dyker upp så många avancerade frågor för att de besökarna, likt mig, inte tycker att det finns nånstans att lägga dem?

Eller så är det kanske så att wp-support ska hållas lite mer generell och att vi borde ha ett annat forum nånstans för wp-utveckling.
MungoBBQ
Medlem

Återgå till WP-Support Sveriges Funktioner